Apródképző foglalkozás diákoknak

Egész évben

Különlegessé szeretné tenni diákjai részére a kirándulás élményét? Erről is gondoskodunk: korosztályos, korcsoportos egyéni és közösségformáló játékokkal, előadásokkal.

Apródképző foglalkozások:

  • Kézműves foglalkozások keretében oldottan, vidáman, jókedvűen, kooperatívan valósul meg a gyermekek motoros képességeinek fejlesztése. A kezük által készített munkadarab minden esetben örömforrás, amelyet természetesen hazavihetnek. Kézműves foglalkozások, amelyek közül választhatnak: nemezelés (3. osztálytól), agyagozás (1. osztálytól).
  • ÚJ! Emoji avagy fesd meg a hangulatod – kreatív foglalkozás 1. osztályos kortól! A diákok egy emojis, forgatható nyakláncot készíthetnek. Választhatnak a meglévő formák közük vagy akár újat is kitalálhatnak.
  • ÚJ! Tiéd a vár! – Osztályok közötti játékos versengés, ahol az ügyesség és a gyorsaság mellett, a kitartás is számít! Várfoglaló játék egy trükkös akadálypálya teljesítésével és egy 30 perces történelem órával a középkori harcászatról. A győztes csapatot fabatkával jutalmazzuk! A foglalkozást már 1. osztályos kortól ajánljuk.
  • Rendkívüli történelem óra és harcászat – (1. osztálytól) Kalandozás a középkor történelmének világában 30 percben. A páncélzat és a fegyverek rendeltetés szerinti használatának megismerése. Mindezek után a diákok 2 általuk választott szolgáltatást választhatnak ki a következők közül: íjászat, vívás, lovas hintózás.
  • ÚJ! Egy harcos hercegnő kalandjai – Játékos interaktív foglalkozás kis gyermekeknek (5-9 év között) 30 percben. Hogyan élt a középkorban egy királylány? Tényleg csak várta a toronyban a szőke herceget? Vidám, interaktív előadás Virág kisasszonnyal 30 percben. Fantasztikus történet egy hercegnőről, aki szembe szállt ellenségeivel és kezébe vette a saját sorsát.
  • Hozz létre zenét (11 éves kortól) – Játékos interaktív zeneóra gyermekeknek, ahol átélhetik a zenekészítés izgalmát és örömét. Egyszerű dallamokból felépítenek egy zenei alapot, s merülnek vele a zene végtelen világába.
  • Drámajáték, táncház és illemtan (korosztályos, korcsoportos egyén és közösségformáló játékok) – Csoportos és egyéni fejlesztő gyakorlatok végzése korosztályoknak megfelelően. A viselkedési és kommunikációs problémák oldása, irányított módon, szakavatott vezető segítségével. Bepillantás a középkori nemesek viselkedési szokásaiba, illemkódex szabályaiba.
  • Drámajáték (12 éves kortól ajánlott) – Csoportos és egyéni fejlesztő gyakorlatok végzése korosztályoknak megfelelően. A viselkedési és kommunikációs problémák oldása, irányított módon, szakavatott vezető segítségével.
  • Amúgy Rómeó és Júlia, ahogy még sosem láttad – 10 éves kortól ajánlott interaktív, színházi előadás egy azt követő játékos feldolgozó órával. Olyan jó, hogy a diákok haza sem akarnak menni.
  • Szerelmi mesterképző diákoknak (10-18 év között) – a szerelmi élmény megélését és feldolgozását segítő foglalkozás korcsoportos bontásban. A képzés az iskolai szerelmi életet és az internet által kínált csapdák elemzését foglalja magába. Célja a méltó szerelmi tapasztalat. A fókuszban az önismeret felé történő közelítés áll. A témát részletesen bemutató anyagunkat konkrét érdeklődés esetén küldjük. Választható témák: Képzelet és valóság a szerelemben; A chat hálójában; Trend és káosz a neten; Jó csaj, jó pasi, like!

Apródképző foglalkozások díja:

Időtartam Ár
1 óra 900 Ft/fő
2 óra 1.300 Ft/fő

Jó tudni!

  • A megjelölt ár tartalmazza az oktatás díját és az anyagköltséget.
  • A foglalkozás alatt elkészített termékeket a gyerekek hazavihetik.
  • A foglalkozások minimum és maximum létszámkorlátosak.
  • A foglalkozásokon való részvételhez minden esetben előzetes egyeztetés szükséges.
  • Egy osztály számára egy foglalkozás választható.

Bővebb információért, szervezéssel és ajánlatkéréssel kapcsolatosan, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot:

Vélemények:

Egy Tanárnő tollából: “Tiszta környezet, a park tematikája és hangulata remek. A különböző Apródképző foglalkozásokon mindenki megtalálta a számára legérdekesebb programot. Az előadók mindvégig fenntartották a gyerekek érdeklődését. A kézműves foglalkozás mesterei is maximálisan gyerekközpontúak voltak.”

A szerelmi mesterképzőről: “Jó gondolat a gyerekeknek ilyen foglalkozást tartani, mert bár közhelynek tűnik, de hamarabb megnyílnak idegen személynek, mint a szülőknek. Azért is, mert valami érdekeset, valami mást várnak, mint amit otthon kapnának ugyanezen kérdéseikre. Ennél a korosztálynál, mély nyomot és örök emléket hagyhat egy-egy ilyen beszélgetés, melyet igényelnek is.”

Képek az Apródképző foglalkozásokról